participatieprijs-werkgevers-2023-finale

La Plume Media, Motopp en POP Creative Agency zijn dit jaar de drie finalisten van de Participatieprijs werkgevers Regio Zuid-Kennemerland. La Plume Media (Haarlem) is een specialistisch bureau voor interne communicatie van grote organisaties. Motopp (Amsterdam) is een landelijk werkend trainings- en detacheringsbureau voor statushouders. POP Creative Agency is een creatief productiebureau van bedrukt textiel. De werkgeversprijs richt zich op werkgevers in bedrijfsleven, non-profit en overheid die mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt aan het werk helpen en houden. De drie geselecteerde werkgevers zijn voorbeelden voor andere werkgevers.

In de komende tijd vinden verdiepingsgesprekken van de jury met de drie finalisten plaats tijdens bedrijfsbezoeken. Werkgevers konden zich zelf aanmelden, maar ook anderen konden werkgevers voordragen. De kandidaten moeten aan deelnamecriteria voldoen en worden getoetst aan strenge selectiecriteria. Alle selectiebeslissingen worden genomen door de onafhankelijke vakjury onder voorzitterschap van Linda Rodenhuis. Eerder wonnen Vos Supermarkten, MEO Haarlem, Secrid, Fenicks en Inholland Haarlem deze werkgeversprijs.

De prijs is een initiatief van Spaarne Werkt en het Werkgevers Servicepunt. Op donderdag 14 november is de jaarbijeenkomst. Dan worden de drie finalisten gepresenteerd en maakt de jury de winnaar bekend. Meer informatie staat op deze website. Aanmelden voor het evenement kan via deze webpagina. De inspirerende interviewfilms met alle vijftien finalisten bij de vorige edities staan op deze webpagina.