Nieuws
“Bouwen aan een toekomst”
Het opleidingsbedrijf Motopp begeleidt statushouders naar werk. Elke zes weken start een groep kandidaten met een fulltime IT traineeship, de trainees worden in zes maanden opgeleid. “De focus ligt op technische skills en op vaardigheden die nodig zijn om te slagen in...
Finalisten in Goede Zaken in het dagblad
We hebben twee voorbeeld-werkgevers in de finale van de werkgeversprijs. Op de pagina Goede Zaken in Haarlems Dagblad worden ze kort voorgesteld. Klik op de afbeelding om de hele reportage te lezen.
Jury bezoekt finalisten
De vakjury heeft de beide finalisten bezocht. Bij POP Creative Agency in Haarlem werd ze ontvangen door de ondernemers Patricia de Vries en Lydia de Koning. Bij Motopp in Amsterdam stond de delegatie onder leiding van oprichter-directeur Jan Princen. De jury heeft een...
Reportage Jaarbijeenkomst – INTO business
Ontmoetingen rondom de werkgeversprijs Donderdag 14 november is de Koepel in Haarlem weer de ontmoetingsplek voor werkgevers, hrm-professionals en professionals rondom werk en arbeidsmarkt in de regio Zuid-Kennemerland. De jaarlijkse bijeenkomst heeft als trekker de...
Interviewfilms bij finalisten
Bij de finalisten POP Creative Agency (shop-pop.nl) en Motopp zijn in de afgelopen dagen interviewfilms opgenomen. De films worden gemaakt in het kader van onze werkgeversprijs. Filmmaker Yara Hannema produceert de korte films (3 minuten), zoals ook eerder alle...
Reportage Jaarbijeenkomst – Goede Zaken
Werkgevers ontdekken nieuwe werkzoekenden De arbeidsmarkt is in veel branches en sectoren krap. Veel werkgevers hebben moeite om elke vacature op tijd en goed te vervullen. Daarom moeten ze creatiever zijn dan ooit, breder zoeken en misschien zelfs vooroordelen opzij...
Vakjury op bezoek bij finalisten
De vakjury gaat deze week op bezoek bij de finalisten: POP Creative Agency in Haarlem en Motopp in Amsterdam. De jury voert per finalist twee gesprekken. Het eerste gesprek is met directie en hrm van de werkgever. De focus ligt hier op beleid en hrm-management van het...
Werkgeversprijs gaat door met twee finalisten
Twee finalisten strijden dit jaar om de Participatieprijs werkgevers Regio Zuid-Kennemerland: POP Creative Agency uit Haarlem en Motopp uit Amsterdam. La Plume Media uit Haarlem heeft zichzelf teruggetrokken uit de wedstrijd. De reden hiervoor is dat het...
Drie finalisten werkgeversprijs bekend
La Plume Media, Motopp en POP Creative Agency zijn dit jaar de drie finalisten van de Participatieprijs werkgevers Regio Zuid-Kennemerland. La Plume Media (Haarlem) is een specialistisch bureau voor interne communicatie van grote organisaties. Motopp (Amsterdam) is...
Oproep voor werkgeversprijs
Werkgevers kunnen meedingen naar de Participatieprijs werkgevers Regio Zuid-Kennemerland. Het gaat bij deze prijs om werkgevers die zich bovengemiddeld inzetten voor mensen met een zekere afstand tot werk. Met inspanningen van werknemer, werkgever en collega’s binnen...